Godmorgon

Ännu en dag att fördriva, fast jag har en känsla av att den här kommer gå fort. Vart tog julen vägen? Alldeles för fort! På senaste har all tid bara försvunnit, jag har haft dagar den här hösten då jag haft panik för att jag helt enkelt inte fått dagarna att gå. Nu är det precis tvärtom, jag håller på o få panik för att dagarna går alldeles för fort! Om 3 veckor så är det min första skoldag igen, o då är jag i Uppsala, alltså alldeles för långt bort från både Mia och Robin. Panik! 

Jag kan inte riktigt fatta att hela julen är över och att det i övermorgon är nyårsafton, det känns alldeles för konstigt, jag hann knappt med att få en julkänsla, innan jag visste ordet av det var julen slut. Nästa år ska jag nog se till att få upp granen minst en vecka innan jul, inte dan innan som det alltid blir här hemma, då kanske man kan få känna riktig julstämning på julafton för en gångs skull!

Nu ska jag ta och göra i ordning mig, sen ska jag ut i vimmlet med Mia och leta efter min rosa lilla fina dator. Hoppas få med mig en hem idag, men bara hoppas. Sen ska vi nog försöka få all stress över nyår att försvinna genom att hitta något fint att ta på sig. Något säger mig att det kommer ta tid...




Något i den här stilen? Gillar den blå och den silvriga mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0