New years eve

Nyår, nyår nyår..  Nu ska vi göra det bästa möjliga utav de sista timmarna som är kvar på 2008! Så att man sedan kan se fram emot ännu ett nytt år, fullt av massa äventyr ;) För min del, att flytta till Uppsala och försöka få mig en examen. Jag lovar mig själv nästan alltid att nästa år ska bli bättre, men jag vet inte om det någon gång riktigt blivit det. Men det här året ska tammefan bli så mycket bättre. Jag hoppas få lära mig ännu mer om mig själv, o få en klar bild utav vad det är som jag vill göra med min framtid. Man är sin egen lyckas smed som det så fint heter, så det ska vi ta tag i!

Någon årsresume kanske man ska skriva också, tänka tillbaka lite på det gågna året. Men det hinner jag inte nu, för nu ska jag ta och göra mig fin för att sedan ha lite roligt ikväll!


Gott slut och gott nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0