Syndigt snygg!



Så himla fin, o inte blir det bättre av att den är 8.9 tum och väger ungefär 1 kg! Liten, behändig o snygg, kan det bli så mycket bättre? Jag älskar den, kan inte tänka mig någon mer perfekt dator för mig. Den kommer passa helt perfekt nu till att jag ska börja plugga, inte allra minst i och med att jag ska flytta till Uppsala. Nu kommer jag ha en dator som jag utan problem kan ta med mig till skolan eller på tåget/ flyget hem. En dator som man kan slippa våndas över att ta med sig, en dator som inte väger ett ton och som inte tar upp allt bagage man kan tänkas orka bära hem för en helg. Kan man tänka sig, knappt, men så är fallet. I'm in love!

Kommentarer
Postat av: Wallbert

Självklart ska allt vara rosa ;) Typiskt dig!

2008-12-29 @ 20:04:21
Postat av: Emelie

Haha, ja klart det ska! Man kan knappt hitta en finare färg :D

2008-12-29 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0