Rea på asos

Klockan är jättemycket enligt mig, men jag är inte ett dugg trött! Jag som annars brukar somna som en stock vid klockan 11, förstår inte alls varför det inte kan vara detsamma idag...

Kan passa på att tipsa om att asos har en hel del fina kläder på rea nu! Jag är inte mycket för rea egentligen, tycker bara det är jobbigt att knö sig fram bland allt annat folk för att sedan stå o dra i tiotusen plagg där inte ett enda kan vara detsamma som det andra. Har fått för mig att det inte är några snygga plagg där ändå, även om jag ibland blivit bevisad motsatsen, och besvikelsen över när man hittar något snyggt, men som inte alls är i ens storlek är alldeles för jobbig. 

Så blev så himla glad när jag såg att asos hade så mycket fint, även om det var på rean! Internet var verkligen något för mig, här kan man ta sig tid till o leta efter snygga saker o slipper helt o virra runt bland massa folk, enda nackdelen är ju egentligen bara det att man inte kan prova kläderna. Men det ska väl gå ändå, går ju alltid o skicka tillbaka om man inte är nöjd.

Hittade jättemycket fina plagg som jag vill ha. Här kommer en del av dem... Mest klänningar faktiskt, känns lite somriga kanske, men tar man bara en kofta till eller ett par söta strumpbyxor till så blir det kanon. Laddad för en riktig vinterdag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0