Beslutsångest

Då ni kanske inte fått nog av mitt meterlånga inlägg tidigare.. Kommer här ett till. Tankarna flödar och nu när Robin inte längre är här, måste jag skriva av mig..

Jag har ett litet dilemma gott folk, som jag hoppas att ni ska kunna hjälpa mig med, såklart..

Jag vet inte hur jag ska göra nu under påskhelgen, ska man åka hem eller ej?

Det är alltid skönt att komma hem, men jag lär knappast få en resa billigare än 700 kronor. Det har inte hindrat mig förr, men den här månaden har jag det faktiskt lite knapert.. Kanske kan bero på att jag köpt 2 jeans, dock är det viktigt att poängtera att det var två billiga jeans. Vilket fall som helst vet jag att jag kan "spara" åtminstone lite pengar på att äta hemma. Och jag kan vara hemma ungefär en vecka om jag vill, till och med två om jag skippar ett seminarium och pluggar hemma..

Ska man använda 700 kronor till att äta gott här under påskhelgen, eller använda de pengarna till att komma hem för en vecka eller två..?

Jag kan inte bestämma mig, det var ju inte så länge sen jag var hemma. Så suget att komma hem är inte lika stort som det varit andra gånger.. Jag klarar mig här uppe. Katterna har det bra, och visst saknar jag dem, men jag klarar mig ett litet tag till..

Jag kanske ska spara pengarna till att åka en annan gång? Fast nä, det är nu det är påsk och det är inte troligt att jag har lika lång "ledighet" sen som nu..

Gah, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Majjan

Emmsie kom hem!! Jag vill träffa dig jueee :) Om du är snäll kanske påskharen kommer med något mumsigt..

2009-04-05 @ 23:09:09
Postat av: Emelie

Jupp, de är ganska många fördelar faktiskt! :)

2009-04-06 @ 12:11:13
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0