Kvällstankar

Känner mig lite deppig nu faktiskt.

Jag har åkt tåg i 4 timmar, men inte har det fått mig att tänka något. Det var först när jag kom hem hit och allt kändes konstigt på något sätt som alla tankar kom. O nu kan jag inte sluta tänka.

Jag vet inte inte riktigt vart jag står, om jag lever det liv jag vill leva nu eller vad jag egentligen strävar efter.. Jag är osäker på allt. Det finns så mycket jag vill, men jag hittar inte rätt. Jag finner ingen ro i det jag gör utan vill hela tiden annat. Vad vet jag inte, men något annat. Jag har en bild av mitt framtida liv i huvudet, men frågan är bara på vilket sätt jag tar mig dit.. Hur?

Vad är rätt? Vad känner jag egentligen, för allt, alla och ingen? Ibland är det bara fruktansvärt svårt att känna precis vad man känner och för att inte tala om att sätta ord på det.

Har jag kopplat ihop alla känslor med rätt ord? Nä, jag tvivlar ibland.

Åh dumma mig, jag vill inte tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0