Tentaångest

Hallå där. :)

Får ta en liten paus i pluggandet nu och skriva något fint här. Jag virrar bort mig totalt bland allt som ska göras! En mer förvirrad själ får man nog leta länge efter. Anledningen är att det lider mot ännu en tenta, om 9 dagar sitter jag där. HJÄLP, hur ska detta gå?

Jag fattar ju ingenting. Den här gången är jag orolig på riktigt att det inte går för sig.. FAN!
 
Men jag ska försöka göra mitt bästa. Det ska inte göras mer än att plugga denna vecka. Eller ja, fram till fredag.

Fredagen ska spenderas i stockholm med moder. Sen kommer Robin hit i helgen. Inte världens bästa tajming kanske. Men vad ska man göra, jag kan inte låta det gå 4 veckor mellan att vi ses? Nä jag saknar honom redan nu, o då har det gått ungefär en vecka bara..

Hm, knepig situation.


Jag är ju inte riktigt lika klok som en uggla, men jaa, ungefär lika förvirrad som han ser ut är jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0