Jag lever..

Gud jag har varit så seg dem senaste dagarna.

Utgången i torsdags var i vilket fall som helst relativt lyckad. Jag hade kul! Dock bestämde sig all alkohol att slå till lagom till stängning. Så ja, Emelie blev kort sagt lite full. Jag var nog hemsk att umgås med, fick ansträga mig för att prata till och med! Haha, inte lyckat. Men det var en ny erfarenhet. Har aldrig tidigare känt att det varit jobbigt att prata..(?)

Dessutom fick jag gå hela biten från stan hem, men lika bra det i mitt tillstånd. I dödsömma fötter, ja.. Halva vägen plågad av mina klackar, andra halvan av att jag gick barfota och det låg miljontals med stenar överallt och bestämt plågade mina fossingar. Men äh, jag kom hem i alla fall och det är egentligen en historia i sig. Väl hemma slumrade jag på en gång. Där var det inte tal om några sömnlösa timmar icke. - Som ni kanske förstår så mådde jag som jag förtjänade på fredag morgon.. Så mamma, jag har fått mitt straff..

Fredad, lördag och söndag har inte spenderats på annat sätt än hemma. Tyvärr. Tråkigt men lite skönt. Jag har haft lite plugg att ta igen. Sen har det storhandlats, för andra gången sedan jag flyttade hit. Fick med mig massor gott hem. Stoltast är jag över mina jordgubbar, kiwi, plommon och apelsiner. Det måste väl ändå vara åtminstone lite nyttigt? :) Och har med största beundran bunkrat upp med 8 matlådor. Ja ni läser rätt, Emelie har lagat mat. Tre gånger på tre dagar. HA se där, STOLT! O denna gång har det blivit annat än tacopaj! Inte illa. Så nu har jag mat ett tag framöver, färdiglagad mat. - Det är lycka det! Jadå, jag säger då det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0