Stockholm och Grand hotel

Imorgon tar jag mig in till vår huvudstad för att träffa moder min och hennes sambo, och för att sedan sova där en natt, på självaste grand hotel, i en svit. Ja, jag måste skriva det. Som om jag skulle ha råd att sova där själv liksom. 11 500... för två nätter! :O Helt sjukt! Men jag är exalterad, och det sa bli kul. Jag har inte haft så flotta möjligheter tidigare om man säger så.. Jag ska fan va förste man upp med kameran, haha! Där lär jag ju inte sätta min fot igen menar jag..

Ska bli riktigt trevligt överhuvudtaget att få träffa moder min, och gå i Stockholm. Jag har gjort det alldeles för sällan för att bo så nära.  O sen det självklara, såååå skönt att slippa plugga en dag..! O ha en vettig anledning, inte bara att jag inte orkar, hihi..

Dagen som sådan ska spenderas på Stockholms shoppingstråk. Det ska shoppas i massor, studiebidrag imorgon ju och sen har vi mammas plånbok med! ;) Vi får hoppas att hon är på bra humör imorgon, hehe. Sedan ska vi ut och äta med mammas sambos son och antagligen hans flickvän på kvällen.

Sen på lördag förmiddag kommer Robin till Stockholm, älskade Robin. Som jag saknat honom. Ska försöka få med honom ut på stan! Och se till att han shoppar lite.. :P Sen blir det mys för hela slanten. Hela helgen..

O ja, ångesten finns där. Jag kan inte plugga på tre dagar! Jag hade behövt det..


Kommentarer
Postat av: Lillawii

oj, har du fortfarande denna headern kvar :)

hoppas allt är bra. kramar

2009-11-03 @ 14:10:26
URL: http://lillawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0