Söndag

Tänk att man kan bli glad över dåligt väder. Det är inte illa det. Nu när jag ägnat vädret bara onda tankar de senaste månaderna, o så blir jag glad när det blir dåligt igen.. Hm.

Men idag var det behöveligt, min kropp behöver vila från sol och jag har en hel del plugg att ta igen, då jag är så trög och inte riktigt fattar allt.. Hade inte varit så kul att se att det var strålande sol ute, nä då är det bättre att det är mulet så att jag kan plugga..

Robin åkte hem vid 10-tiden imorse. Så nu har jag spenderat två timmar med att tvätta, städa och bädda rent sängen. Så skönt att ha det rent och fräscht. Det blir lite stökigt när man är två, o när robin är här bryr jag mig inte om det. Men nu när jag är själv mår jag dåligt över det. Jag klarar inte av att ha det stökigt.. En stol med massa kläder och lite damm, det är nog det värsta det sträcker sig till när ingen är här, sen måste jag städa! Det kan faktiskt vara lite jobbigt ibland, att bry sig hela tiden..

Nä nu kallar tvättstugan.. Ha en bra söndag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0