Vintage stories


Jag har aldrig riktigt gillat Kappahl, men idag jag blev glatt överraskad faktiskt. Längst fram i butiken hängde jättesöta plagg som jag var tvungen att kolla in. Och guess what, jag blev kär. Det var mycket som föll mig i smaken må jag säga.. Riktigt söta plagg, precis min stil! 

Värt att kollas in!

Vintage Stories

Kappahl lanserar Vintage Stories, en romantisk kollektion som för tankarna till 1920-talets Hollywood-filmer. Plaggen är detaljrika och genomarbetade; spetsar, fina knappar, sidenblandningar och andra tunna material i ljuva pasteller. Varje design tas fram i en exklusiv, begränsad upplaga.

I Vintage Stories finns blusar, klänningar och kjolar, samt underkläder och accessoarer. Du hittar dem i din KappAhl-butik från den 6 april!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

cool blogg!! =)

2009-04-09 @ 21:32:24
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0