The list of the day

DAGENS Vill ha: En ledig dag, alternativt en massa godis som kompensation för allt pluggande
DAGENS Klädsel: Ett par svarta degbrallor som jag lånat från min syster Lisa och en urtvättad ljusblå töja som jag fick på den tiden då jag spelade badminton. Vilket var på tok för länge sedan..
DAGENS Smink: Ingenting, idag kör vi a la natural
DAGENS Frisyr: Allt hår samlat i en stor knut på huvudet
DAGENS Händelse: Haha, idag har det inte hänt mycket.
DAGENS Låt: The Script - Break even
DAGENS Planer: Ligga i soffan hela dagen och skriva på en reklamanalys
DAGENS Saknad: Att ha en ledig dag och få mysa med en gosig pojkvän
DAGENS Dummaste Att man valt att spendera ett halvår på företagsekonomi
DAGENS Behov: Godis..
DAGENS Bästa: Katterna verkar vara gosiga
DAGENS Köp: Det ser inte ut att bli något för mig idag, idag är vi instängda, o min plånbok tackar för det.


Hur kommer det sig att man vill
skriva hur mycket som helst när man egentligen inte har tid, utan behöver använda all den tid man har till att plugga?
Typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kul att se att bloggtorkan verkar vara över :)



Och tummen upp för dagens låt =D

2009-02-16 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0