Dagen innan tentan..

Precis dragit mig upp från sängen, förstår inte hur det kan vara så jobbigt varje gång, efter 8 timmars sömn borde det inte vara jobbigt att stiga upp.. Eller? Det är illa hur man kan vända på dygnet så som jag gjort, jag var inte alls trött igår när jag la mig i sängen och då var klockan halv 2. Innan kunde jag somna som en stock vid 11, det var evigheter sen men ändå.. Aja, jag fick börjat på en väldigt bra bok iaf, en väldigt rolig en.. "En shopaholic i New york" heter den, går inte att sluta skratta åt.. Så den rekommenderar jag verkligen. :)

Nä nu är det bäst att jag tar mig i kragen, tiden rinner ifrån mig alldeles för snabbt.. Och det har vi inte råd med. Ni vet vad jag ska göra idag.. Tråkigt men sant. Plugga, plugga, plugga..
Imorgon bitti är det tenta, så lite sista minuten plugg blir det. Så fokusera Emelie, det är bara idag då pluggar så mycket, sen dröjer det ett tag..

Hoppas ni andra får en lite roligare dag än vad det ser ut att bli för min del..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0