Det lönar sig att gå upp tidigt

Jag är väldigt glad idag, trots min lilla sömnbrist! Antar att den inte hunnit sig fram riktigt ännu.. O det är väl tur det, den kan få ta ut sin rätt imorgon istället då hela dagen är fri från allt vad planer heter.. Idag ska jag ha kul!

Har hunnit med fruktansvärt mycket idag, det kanske är värt att gå upp tidigare lite ofta.. Man märker verkligen skillnad. Vid klockan 11 idag hade jag redan ätit frukost, gjort ordning mig och hunnit ta mig till tentaplatsen och skrivit klart en tenta som tog två timmar! Helt sjukt.. Jag hade med största sannoliket inte gått upp förrens klockan 12 annars. Så det var skönt. Har hunnit med några timmar på stan också, kände att jag bhövde belöna mig med något. :P Fick tag i en jättefin kavaj.. Inte hunnit prova den riktigt seriöst ännu, men i provrummet såg den bra ut i alla fall, så det ser lovande ut. Det är en liten kortare variant.. Bra att ha till klänningar och som ett litet finare komplement till min annars så tråkiga cardigan, den som alltid annars bara åker på, i brist på annat, för att slippa visa mina fula äckliga armar..

Nu ska jag se till att slappa ett tag med en bok.. Sen så blir det utgång ikväll, kanske kan inviga kavajen tillsammans med någon fin klänning? Låter inte helt fel va?..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt, härligt! Hur är det i uppsala? Skolan bra och så? Jo det är bara bra med mig. Lite småtrött ju nu, men annars bra :)

2009-02-07 @ 12:18:08
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0