Dömt att misslyckas

Ojojoj. Jag skulle plugga, men dum som jag var la jag mig i sängen för att läsa boken.. O ni förstår ju själva hur det slutade, efter ett tag kunde jag inte fokusera, ögonen ville verkligen inte hållas öppna.. O ni vet hur jobbigt det är att hålla uppe dem just i den stunden, o hur skönt det är att bara släppa kontrollen och slumra in? Så jag somnade mitt i all text, o jag har nog aldrig somnat så skönt. Dumt ja, men oerhört skönt! 

Som tur var ringde älskligen och väckte mig, så hann väl inte sova mer än en halvtimma men ändå. Men som Robin sa, var det dömt att misslyckas redan från början. Jag borde vetat att jag inte skulle lägga mig i sängen! Pucko mig. Aja det var tur att han ringde, annars kanske det hade kunnat gå riktigt illa.. Hehe nejdå, har lite tid kvar på mig att göra uppgiften..

Så nu sitter jag här igen, ska alldeles strax börja knåpa ihop något litet verk utav all den text jag halvläste innan jag somnade. Har en känsla av att jag måste läsa om allt.. Men det får det vara värt!


Önskar att jag hade haft Robin här att sova med nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0