Lördag

Hej allihopa!

Hoppas att allt är bra med er, här är det super! Majjan is here! :D

Jag har älsklingsgumman Mia här på besök i helgen, vilket kanske förklarar antalet blogginlägg igår. :) Var och hämtade henne vid tåget vid 12-tiden igår morse sen spenderades dagen med lite shopping i stan innan vi drog hem och gjorde ordning oss för utgång.

Igår var det värmlands nation som gällde, även känt för att vara sveriges största köttmarknad.. O shet, jag tror det levde upp till namnet. Men vi hade en underbar kväll, trots att vi var tvungna att springa runt halva Uppsala efter bankomat innan vi kunde komma in!

Kommer med lite mer uppdatering senare, t ex mina födelsedags presenter från Majjan! Ni måste se hur grym hon är! :D Jag älskar henne!

Nu ska vi ut och göra stan osäker! Hihi.

Men bjuder på lite bilder från vår morgon först!













En fin liten bild på min älskling igår.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsegod :)



Ja! Det är lite tråkigt tycker jag. Man hade liksom höga förväntningar på detta. Menmen. Samma här, Ikea får duga :) Eller Chilli, eller bolagret. Där är det också rätt billigt.

2009-02-21 @ 18:00:25
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Issa

Saknar er kompisar!!!!!!

2009-02-21 @ 21:53:40
URL: http://isabelleew.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0