Nya möjligheter

Godmorgon måndag!

Så var vi inne på en ny vecka, känns skönt tycker jag, eller vad säger ni? En ny vecka med nya möjligheter. Det passar i alla fall mig alldeles perfekt..

Istället för marknadsföring som jag läst nu, ska det idag påbörjas en ny delkurs i Företag och företagande, nämligen Organisering och organisation. Ska bli lite spännande tycker jag. Dock väldigt segt att man ska göra om alla saker ännu en gång, såsom alla olika seminariumuppgifter som ska in och redovisas, uppsats och tenta! Jag var så glad att jag genomlidit och tagit mig förbi dem andra.. O så börjas det om.

Jaja, vi klarar väl det här med, om ännu en månad är det ytterligare en kurs som ska påbörjas. O då sitter jag här igen och tycker det är jobbigt. Jag tror det gäller att inte se framåt bara, bara göra det och ta dagen som den kommer!

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig dag!




Jag saknar Mia,
det är alldeles för tomt i min lägenhet utan henne!

Tack för helgen gumman!

Kommentarer
Postat av: caroline

Vad bra att du blev nöjd. Du får säga till annars så får jag ta och fixa en annan.

Jag tycker faktiskt att du kan ha den bakgrund som du har. Eller vill du att jag ska fixa en sådan också?



Kramar

2009-02-23 @ 15:33:52
URL: http://lillawii.blogg.se/
Postat av: Majjan

Naaw, du är så söt Emmie :D Saknar dig, hade så himla mysigt hemma hos dig i helgen!! Vill snart komma tillbaka om jag får (A) Puss på dig bästa vännen min <3

2009-02-23 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0