Reklamanalys

Jag trodde att den här grejen med reklamanalys skulle bli enkel, men icke. Har suttit ett tag nu och försökt hitta en bra reklamannons som man kan analysera.. Men utan något resultat.

Jag började skriva om en reklamannons från Libresse, men ångrade mig just.. Vet inte om jag vill lämna in en analys om bindor till min manliga lärare.. Hm, jag tror inte det.

Som om man ens använder sig utav bindor längre..

Så snälla, om någon har ett förslag på en reklam som är intressant att analysera, hör av er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du är tillbaka, så har man något roligt att läsa! Hoppas det går bra med reklamanalysen till slut! Kram Mli

2009-02-16 @ 19:46:23
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0