Shoppingsug

Godmorgon godmorgon,

Vaknade för en och en halv timme sen. Jag tror det är rekord, jag har nog aldrig sovit så länge innan.. Satt och pluggade till 2 igår natt. Helt sjukt, jag blev aldrig nöjd med uppgiften, sen hade jag även fått i uppgift att sätta ihop allt också.. Så jag tror inte att det var så konstigt att jag var trött sen, var tvungen att läsa en timme också bara för att koppla bort allt plugg. Ändå drömde jag om det..

Vaknde med världens shoppingsug idag, kanske kan bero på att studiebidraget kommit in på kontot? Hihi. Nu ska jag snart till skolan och diskutera ihop mig med en kille i min grupp inför vår diskussionsuppgift imorgon, sen får vi se vad jag hittar på därefter.. Kanske shoppa. Måste ända fixa lite grejer i stan..

Skriver mer när jag kommer hem sen. Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0