Tacopaj

Har precis slängt i mig min 10nde bit tacopaj på den här månaden, känns som om det är det enda jag äter. O jag tror jag börjar tröttna lite smått... Diskussionen idag gick i alla fall bra, jag kom lindrigt undan! Det var bara att slänga ut en fråga och sen tog resten av klassen över tillsammans med läraren. Skit skönt. :)

Det ser inte ut som om att Robin kommer hit idag, vi började bråka lite smått. Så nu känner jag inte för att han ska komma hit, det blir ändå att man får anpassa vardagen lite därefter o det vill jag inte ge honom nu.. Jag är sur! Men jag ska väl försöka flirta mig in hos ett gäng tjejer som jag vet ska ut idag, så kan jag göra något roligt idag..

Kommentarer
Postat av: sanna

Skönt att du slapp prata så mycket, kommer ihåg hur jobbigt du tyckte det var =/

2009-02-27 @ 18:13:48
URL: http://sannasiljander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0