Tekniken gör det möjligt

Tar en liten paus i pluggandet för tillfället.. Har både skrivkramp och ont i huvudet så jag tror att en paus gör sig ganska så väl nu..

Jag känner mig rätt fånig när jag sitter och pluggar alltså, sitter med hörlurarna i öronen fast jag lika väl hade kunnat använda datorn för att lyssna på musik, och sitter med alla böcker huller om buller och antecknar allt som dyker upp. Min studieteknik, skriva in allt i hjärnan.. Jag ser inte klok ut. Men på något sätt stannar jag i mina ena lilla värld med lurarna i öronen och bland all oreda känner jag mig ambitiös..

Utan musiken skulle jag inte kunna fokusera alls på pluggandet och utan internet skulle jag inte förstå hälften av vad som står i boken.. Bra där, men tekniken gör sig användbar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0