Tentaplugg

Nu har Robin begett sig hemåt, och jag önskar inget hellre än att jag hade kunnat åka med honom. Ett litet besök hemma hos katterna hade inte varit helt fel, det var på tok för länge sedan jag träffa dem sist.. Men men, jag är lämnad här för att plugga. Suck. Roligare kan det låta...

Nu är nästa mål den första tentan på fredag.. Får se hur den kommer gå då jag knappt lagt ner någon tid på att plugga.. Men nu har jag kvällen och morgondagen på mig, och jag ska försöka plugga som en idiot så att jag åtminstone kan klara några frågor och inte behöver vara så långt ifrån ett godkänt att det kommer vara omöjligt att få ett..


This is my evening..

Roligare kurslitteratur än såhär kan man hitta, en svensk hade iaf gjort mig glad..

En liten belöning.. Någonting måste jag ju ha som uppmuntrar mig...


Om några timmar kanske vi är något klokare på vad allt som marknadsföring innebär, men tills dess, wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0