Today it's friday!

Godmorgon på er allihopa!

Så var det fredag alltså! Gud vad skönt, det ska bli så underbart.. Och ikväll kommer Robin hit, det var typ 2 veckor sedan vi sågs sist så det ska bli väldigt roligt!

Innan jag kan slappna av helt ska ja bege mig till skolan på seminarium, vilket jag fasar lite. Min grupp har fått i uppgift att vara diskussionsledare idag och min grupp som annars består av 4 personer med mig, har plötsligt blivit 2.. Då två av killarna har redovsining av sin C-uppsats idag. Så ja, nu slipper jag inte undan längre, idag måste jag prata! O jag hatar det! Gud, jag kommer göra bort mig. Till råga på allt har vi fått ny seminarelärare, världens hunk typ!

Aja vi får se hur det går.. Jag har inte börjat gråta än, o det kan man nästan se som framsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0