Trötter

Gud, jag är helt slut! Det värker i hela ryggen och axlarna av att ha burit runt på en stor och vääldigt tung sportbag ända från Göteborg till Uppsala. Släpat den från den ena bussen/tåget till den andra. Gosh, I feel strong.

Jag orkar ingenting nu.. Försökte mig på packningen ett tag, tänkte att det hade varit så skönt att få allting uppackat idag. Men jag orkade plocka upp innehållet i kantfacken, sen insåg jag att det inte är värt det. Det är för mycket att plocka upp!

Jag tror istället att jag ska ta vara på att jag är trött och gå och lägga mig nu. Resten får jag ta och plocka upp imorgon, eller någon annan dag när jag orkar och vill, det är inte mer med det. Sån tur att det bara är jag som bor här och kan störa mig på det. :)

Nu tackar jag för mig idag, o så får ni ta och sova så gott och drömma sött allihop! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0