Fredagen den 13e

Godmorgon godmorgon.

Jag började allt bli lite orolig för mig själv, alla de dagar jag varit hemma här i Partille har jag stigit upp innan 10.. För mig så tillhör det inte vardagen att stiga upp tidigare än tolv, så självklart blev jag lite orolig.. Idag visade det sig dock att jag inte alls behövde vara orolig, dygnsrytmen är inte ändrad något avsevärt. Tur det för jag har börjat tycka om min konstiga dygnsrytm.. Den passar liksom in i mitt liv nu, så varför ändra den?..

Igår hade jag en riktigt trevlig eftermiddag/kväll med Mia. Det var första gången vi sågs på sisådär 6 veckor.. Lite sjukt. Men vi är lika tajta för det. Stan fick sig en liten omgång innan placerade oss på ett litet kallt men mysigt cafe i Vasa, och pratade om allt mellan himmel och jord. Så himla skönt, alla borde ha en vän som Mia..!

Nä nu har jag slappat tillräckligt, idag ska uppsatsen vara färdigskriven! Och det är väl bäst att bara sätta igång, den skriver tyvärr inte sig själv.. Damn, det hade varit skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0