Onsdag

Godmorgon på er allihopa

Jag lever fortfarande, även om bloggen i sig kan verka död..

Hemresan i fredags blev något längre än väntat, tåget stod stilla i tre timmar norr om Flen, det hade tydligen skett en olycka.. Så istället för att komma hem vid nio som väntat kom jag inte hem förrens vid 12. Trots att det var lite irriterande för stunden, jag hade ju ändå valt det tidiga tåget just för att komma hem så tidigt som möjligt, så var det värt den långa resan så fort jag mötte katterna! Obeskrivligt roligt att se dem, till en början kände jag knappt igen dem.. Muffins hade blivit så stor, och Rocky så liten..

Igår besökte jag staden tillsammans med sis och kikade lite på utbudet som fanns där. Och visst fanns det en del, som alltid!.. Så igår bestämde jag för att släppa på min "inte-råd-att-köpa-något" inställning, och för första gången på länge, lät jag mig frestas och dras med. Jag äter hellre nudlar de två veckorna som återstår fram tills jag får nya pengar än att inte få ta del utav de nyheter butikerna har att erbjuda. Så nu 1000 kronor fattigare, har jag i alla kläder att ta på mig de närmsta dagarna som inte känns alltför hopplösa!

   =  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0