Godmorgon onsdag o utvilad

Godmorgon. :)

Nattens sömn gjorde sig nog gott, för första gågen på länge nu så sov jag tills jag vaknade av mig själv.. Jag sov jätteskönt och drömde massa, o vaknade pigg och glad. Känner mig som en ny människa. :) För att bättra på allt ännu mer gjorde pannkakor till frukost, riktigt mumsigt och lyxigt.

Nu är det meningen att jag ska ta tag i pluggandet på riktigt och ha en riktigt pluggdag..Men som vanligt är jag inte på humör för det.. Det finns ju så mycket annat roligt man vill sysselsätta sig med! Ikväll ska allting vara klart, o jag har knappt börjat.. (!?)

Kom på att jag måste betala hyran idag också, så det får jag ta tag i nu.. Kanske ska läsa något kapitel i den boken jag håller på och läser nu sen för att bli på skriv- och plugghumör, kanske kan funka?

Hoppas ni alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0