Det lilla som gör dagen

Ibland är det bara så fruktansvärt svårt att skriva.. Vad vill ni att jag ska skriva om? Är det något speciellt ni vill att jag skriver om?

Min vardag är inte alltid så rolig. Det gäller att ta vara på det lilla, men ibland är de inte alltid så lätt att se tillbaka och hitta det lilla som gjorde dagen, när dagen gått till ända. Jag nöjd med min dag, utan att något speciellt har hänt.. Hur delar jag med mig utav det?

Ikväll blir det bara ett kort inlägg. Emelie är lite småtrött, och vill inte annat än att bara lägga sig i sängen o läsa!

Det har varit en lång dag idag, jag har hunnit med extremt mycket. Hittade lite saker i stan som jag tänkte att jag kunde dela med mig utav, men just när jag lekt färdigt med kameran o tänkte lägga in bilderna på datorn så skulle kameran bestämt dö. Typiskt va? Så ja, vet ni vad, ni får vänta tills imorgon!


Hittade en gammal bild på mig och Robin från turkiet i somras.. Haha säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej emelie.

Åh, vad glad jag blir (: Tack så mycket. Jag är så glad för min graviditet och längtar snart ihjäl mig efter den lilla som ligger där inne och kuffas (:

Hur har du hittat mig? (nyfiken).



Hmm, headern. Jag brukar använda mig av www.picnik.com - en jätterolig sida. Man kan göra om bilder och massa kul. Testa det. Annars kan jag gra någon till om du vill. Bara säg hur du vill ha det (:



Kul att höra att det är roligt att läsa min blogg.

Kramar

2009-02-20 @ 09:36:16
URL: http://lillawii.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej, det är inte det minsta jobbigt.

Jag älskar att vara gravid. Skulle kunna vara det livet ut konstant. Jag älskar hur min kropp är fastän jag har gått upp massa i vikt och har svullna lår. Jag tycker det är helt underbart.

Jag tycker bara att det är irriterande att läsa hur jbbigt folk tycker att det är vara gravid.



Visst, det är klart att alla upplever de olika, men jag bara älskar det. Jag har ingenting att klaga på. Inte när jag vet hur underbart det kommer att bli att få träffa den där lilla människan som ligger där inne och väntar på att få komma ut till oss.



Ja, visst. Säg bara något önskemål så jag vet på ett ungefär hur du vill ha det.

Kramar

2009-02-20 @ 11:32:36
URL: http://lillawii.blogg.se/
Postat av: Robin

Finns det några rättsliga åtgärder man kan vidta när någon publicerar hemska bilder på folk utan tillstånd :S ?

2009-02-21 @ 17:10:49
Postat av: Emelie

Haha jag tror inte det Robin, du får helt enkelt stå ut och ta det som en man! Men för att hjälpa dig lite på traven om det är väldans jobbigt, så kanske en liten puss hjälper för att undvika att de allra hemskaste läggs ut! <3

2009-02-22 @ 01:17:51
URL: http://peaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0