Lyckad gårdag

Lite dålig uppdatering igen, förlåt mig..

Precis hemkommen från skolan där tre timmar spenderats med att lyssna på olika opponeringar av uppsatser. Sådär kul.. Men rätt lärorikt ändå, då det var första uppsatsen. Ska bara slänga i mig lite mat sen ska jag dra iväg till stan. Känner verkligen att mitt rum är i behov av lite förnyelse! O idag har H&M precis fått in sin nya inredningsserie.. Lite spännande tycker jag.

I och med att det blev lite dålig uppdatering igår så ska jag väl ta o berätta lite om vad jag hade för mig igår, dagen i ära blev jättebra, jag var lite rädd för att den inte skulle bli det tyvärr! Men mot all förmodan, föreslog två killar i min grupp att vi skulle ta en middag tillsammans. Jag tror de tyckte lite synd om mig när jag snacka om att jag skulle hem och städa efter att vi hade vart i skolan.. O jag är dem evigt tacksamma för att jag slapp det må jag säga!

Så kvällen tillbringades tillsammans med dessa härliga killar, vi gjorde tacos och drack vin till det. Skit mysigt. Trots att jag kan känna mig rätt så stel i deras sällskap annars, så hade jag verkligen jättetrevligt! Det var så himla härligt att se att dem inte bara var två smarta 25åringar, som jag alltid känner mig i underläge med, utan att dem faktiskt var riktigt roliga och det gick att prata om allt det som föll oss in!

Nä gårdagen var riktigt lyckad faktiskt, sånt vill jag se mer utav! Men som sagt, nu ska jag snart till stan o shoppa loss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förstår, det är alltid skönt att kunna handla vad man vill utan att alltid behöva be någon annan! Va bra att du fick lite sällskap i alla fall så du slapp sitta ensam. Glass är ju alltid gott oavsett årstid! :)

2009-02-20 @ 00:08:01
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0