"Skönhetskväll"

Man får väl försöka göra det bästa man kan utav situationen, håret kommer förbli risigt och kroppen blek ett tag till..  Men för att försöka göra saker och ting åtminstone liiite bättre har jag en liten "skönhetskväll" här hemma idag..  Håller på att färga ögonfransarna, noppa ögonbrynen, och en liten ansiktsmask på det.. Sen ska jag se till att få mina naglar målade också, inte för vackert att hela tiden gå runt med ett halvt avskavt nagellack.. Eller hur? Nä skärpning nu Emelie. Robin kommer hit i helgen o jag vill inte vara världens sunkigaste flickvän, det går icke för sig.. Det räcker med all god och onyttig mat man får i sig när han är här.. Alla godiskvällar.. Usch, det blir alldeles för många sådana!

Imorgon blir det att fullborda hela min lilla "behandling" genom att raka benen också. Ska bli skönt o få bort all  vinterpäls, det blir ju lätt att man lagrar när man inte har någon att visa benen för.. Är det någon annan som känner igen sig, eller är det bara jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0