Sista dagen som 19

Jarå, äntligen är dagen snart kommen, då alla mina spritbekymmer försvinner. Från och med imorgon kan jag fixa mina egna dricka, hur befriande känns inte det?

Så då åker man tillbaka till Uppsala ikväll. Ska bli skönt att komma hem igen, hem till min egna lilla lägenhet. Känns lite dumt att jag åker upp dagen innan min födelsedag bara, men jag måste plugga så kan inte göra annat. Här kanske jag hade haft någon som hade firat mig på morgonen, i uppsala ska jag vakna upp helt själv, o inte få några presenter. Det blir ingen speciell dag där inte.. Snyft..

Jag tror det suger att bli äldre.. Just nu vill jag inte annat än att vara liten igen, jag vill ha det traditionella födelsedagsfirandet med fika och presenter på sängen! Jag vill ha svårt att somna ikväll, jag vill låtsas sova när man ska bli uppvaktad på morgonen, jag vill ha presenter och fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0