Underbar helg

Usch och fy vad tråkig jag är. 7 inlägg på en vecka, det är inte likt mig. Men samtidigt har jag inte velat skriva bara för att.. Så ja, 7 inlägg har blivit följden av det..

Men helgen har varit helt perfekt, här kommer en liten sammanfattning.

Alla hjärtans dag var underbar, det var precis så som jag önskade att en perfekt alla hjärtans dag skulle vara. Jag jobbade några timmar, och tyckte faktiskt att det var kul att vara tillbaka. Det enda som inte var direkt lika roligt med att jobba var att behöva gå upp vid halv 7. Efter jobbet åkte jag direkt till Robin och vi åt god thai mat och drack vin. Riktigt mysigt hade vi.

Gårdagen spenderades också med robin, vi tog en riktig sovmorgon och slappade en bra stund innan vi bestämde oss för att åka och kolla på kameror. Så efter mycket krångel med bussar och så, hamnade vi till slut på Media markt. O herrejäklans vad kameror det fanns att välja på där, men efter många om och men fick vi köpt oss en varsin en. O det blev ingen rosa, som jag hade tänkt mig. Men en röd liten snygging..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0