1 och 8 månader

Efter lite panik och många tårar så har Robin nu åkt. Så nu sitter jag här, helt ensam i min lilla lägenhet och saknar ihjäl honom och mina katter. Funderar på vad jag ska göra nu, borde kanske ta mig ut på cykeln och försöka hitta vägen till Ekonomikum, så att jag inte åker vilse imorgon, det hade inte riktigt varit så bra tror jag. Men det är så fruktansvärt kallt ute att det inte lockar speciellt mycket. Mycket mysigare att sitta hemma i min lägenhet nu när jag tänt ljus och allt...

Hm, borde kanske se till att fixa något anteckningsblock också, ifall ifall det skulle behövas skriva något redan imorgon.

Ps. Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år och 8 månader! Det kunde man inte tro, att det skulle hålla så länge. Grattis till oss älskling!





Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, kul att jag jämställs med dina katter... Du betyder iaf mycket mer för mig än vad mina katter gör...



Men men, Grattis till oss gumman!

2009-01-18 @ 21:57:35
Postat av: Emelie

Haha, bra för mig då. Men du får nog nöja dig med en andra plats, katterna betyder nog mer för mig än vad du gör. ;)



Närå, vad dum och tråkig jag är! Ni betyder mycket för mig allihop, bara på olika sätt!



Älskar dig Robin.



Jag älskar dig Robin.

2009-01-18 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0