10% på H&M

Jag brukar inte bry mig om H&Ms clubdagar egentligen, för vad gör 10% på typ 200, inte speciellt mycket. Men idag blev jag jätteglad när jag såg att dem hade 10% på allt, det är ju alltid något.. Jag har inte shoppat något nytt till mig själv på evigheter nu, så jag kanske är värd något nytt plagg i alla fall?

Det får nog bli en tur ner till stan efter vi pluggat, har ju faktiskt inte tagit mig en ordentlig koll på vad Uppsala har att erbjuda i butiksväg ännu så det är såväl dags nu.


Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

åh, jag såg också det! Men tyvärr har jag så dligt me pengar så det får helt enkelt bli fönstershopping :(

2009-01-22 @ 23:00:14
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0