Med andra ögon

Jag är piggare och gladare än jag vart på länge nu! Idag känns bara allting så himla bra, all osäkerhet har försvunnit med stormen och jag mår bra! Just nu finns det ingenting annat jag vill göra, jag är som gjord för att vara student i Uppsala!

Det här är det liv jag vill ha, det jag drömt om så länge, jag vill vakna upp varje dag och vara tacksam för det liv jag har! Känna att jag kan vara stolt, att jag har tagit mig någonstans! Det har inte varit lätt att ta sig hit, men på en dryg vecka så är det ganska så bra jobbat ändå tycker jag!

Avslutningsvis, Det gäller att välja att se på det hela med nya ögon..! Det är vad allt handlar om!

Men det slutar inte här..

Kvällen kanske gör det, men inte det liv jag valt att uppskatta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0