Asos delivery

Snacka om att jag sken upp som en sol när jag fick posten idag, mitt paket från asos hade levererats till posten! Som jag har längtat...

Ännu gladare blev jag när allting visade sig vara lika fint som jag hade hoppats på! Jag var lite orolig ett tag, det var nämligen första gången jag beställde från asos så jag var lite tveksam till vilken storlek jag skulle välja. Men jag valde den storleken jag brukar köpa när jag handlar på H&M, och det visade sig fungera alldeles utmärkt.

Nästan i alla fall. Det var ett klädesplagg där dragkedjan inte riktigt ville gå ihop helt... Men, det är inte hela världen.


         
Här är plaggen jag fick hem, av alla plagg är den rosa klänningen favoriten. Den kommer vi nog se mycket av nu under våren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0