Back on track

Godkväll godkväll alla glada, och sura. :)

Idag har det inte blivit så mycket uppdatering på den här sidan, och det kan vi be om ursäkt för... Men och andra sidan, det är nollning och vad kan vara viktigare än den?! Det här visade sig vara en bra dag i alla fall!

Trots allt det roliga kan jag ändå känna mig dålig, har inte hunnit med allt jag borde gjort. Det var länge sen man kände att man inte hann med allt, men idag har det vart extremt mycket att göra men gud vad roligt det varit. Jag kom hem närmare halv 7 och då var det bara att slänga in lite mat från gårdagen i mikron, tveka lite över om man skulle stanna hemma och göra inlämningsuppgiften som ska vara inne imorgon eller om man skulle prioritera nollningen. Såklart var Emelie tvungen att ta igen gårdagen, så det var bara att snabbt byta kläder för att sedan dra ut till bussen, för ikväll var det nollning.

Jag hade jätteroligt verkligen, träffade massa nytt folk som man började prata med och det var å jäkla kul och se hur galna alla var. Massa ramsor tvärs över rummen hela tiden, helt galet roligt. Stackars alla läkare, dom var nog rätt ägda utav alla galna ekonomer.. Jag hade kunnat stanna länge, men som tur var hade nationen bara öppet till 11 så jag kom hem i tid. Och nu sitter jag här, borde egentligen ta tag i inlämningsuppgiften men jag är inte så jäkla pigg på att skriva om marknadssegmentering nu.. Någon som förstår mig?

Imorgon är det den stora kick-offen för nollningen och då ska vi alla ha på oss en outfit från våra respektive land/grupp. det kan nog bli spännande, det blir väl något i blått, rött och vitt för min del, kanske en basker, då jag är med i frankrikes nollningsgrupp nu. Hm, inget direkt nytänkade, men va fasen, får se hur det går, gäller att fixa ngt imorgon..

Nä nu ska jag nog se till att göra något vettigt, om det blir sova eller plugga, det återstår att se...

Godnatt på er i vilket fall som helst!

Frankrikes flagga
Imorgon gäller det, korka upp, korka upp koooorka uppp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0