Dålig självdisciplin

Jag har alldeles för kass självdisciplin, det är något som är säkert! Jag skulle plugga idag ju.. Fick läst en del sidor idag i alla fall, men långt ifrån så många om jag borde ha läst! Satt väl ungefär en timma eller något, på tok för lite om man säger så! Aja, inte mycket att göra nu när klockan över 12, och ögonen snart säger ifrån...

Får helt enkelt lägga ner mer kraft på det nu i veckan som kommer, och komma igång med det på riktigt, det måste jag göra om jag inte ska vara helt körd!
Som tur var har jag bara föreläsning imorgon och på tisdag, sen är jag "ledig", och med det alltså en massa eget arbete framför mig.. Lär behöva åka till skolan ändå om jag ska få något gjort, finns en risk annars att det inte alls blir som jag tänkt.. Här hemma är det alldeles för mycket som distraherar!

Nu kallar sängen! Godnatt och sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0