Dumma SJ

Det blir inget av hemåkandet den här helgen... Det fanns inga biljetter kvar för 25 kronor och jag har inte råd att betala 800 kronor för att vara hemma 1 dag.. Även om jag kan känna att det hade kunnat vara värt det, för jag hade verkligen ställt in mig på att åka hem, med det menar jag att jag verkligen planerat vad jag skulle göra hela helgen! Men man kan få mycket saker för 800 kronor, så det är bara att planera om. Jag hatar när det inte blir som jag vill och tänkt mig att det ska bli! Undrar vad man ska hitta på helt själv i Uppsala en hel helg? Någon frivillig som kan tänka sig vara med mig, Tobbe kanske?

Jag räknade blint med att det skulle finnas biljetter, men har inte hittat en enda biljett för 25 kronor och då har jag sökt på många fler dagar och avgångsställen än vad jag hade tänkt!
Jävla SJ, det är fult att ljuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0