Evighetsprojekt

Hela den här flyttgrejen känns som ett enda stort evighetsprojekt! Jag ser inget slut på det hela, när allt väl är nerpackat så ska det sen upp när jag väl är i uppsala. Kul! Sen har jag lägenheten i 5-6 månader och sen ska allt göras om ännu en gång! Ännu roligare! Vart nästa flyttlass går, det återstår att se, men det ska någonstans.

Nu skulle jag haft en kamera, så jag hade kunnat lägga upp bilder på röran. Mitt rum ser ut som ett enda stort bombnedslag, i princip hela lägenheten ser ut som ett enda stort projekt. Man påbörjar något för att sen inte orka mer och gå vidare till nästa grej som ska göras... Ingen taktik där inte, det är något som är säkert...

Det står tre säckar och två papperskassar ute i hallen o då är inte ens allt nedpackat, långt ifrån. Jag börjar tveka på om allt ens kan få plats i en bil... Inga möbler och jag skulle behöva en lastbil? Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0