Fredagsmys

Idag är det fredag, och även om jag inte gjort så mycket den här veckan förutom att packa, så är det ändå något speciellt med fredagar. Jag gillar fredagar, för många kanske det innebär utgång, men just nu är jag så tråkig så att det innebär fredagsmys för min del och det gillar jag. Det kanske blir ändring på det i uppsala dock, vem vet, det är ju trots allt en studentstad jag flyttar till. Men som med allt annat, det återstår att se...

Det är sjukt, imorgon flyttar jag hemifrån och det innebär att idag är den sista dagen jag bor i den här lägenheten. Weehooo! Lite läskigt, men samtidigt känns det helt underbart.

Nu väntar jag bara på att min lillasyster ska komma hem så att vi kan göra tacos, börjar bli hungrig. Sen blir det lite chips och godis framåt kvällen. Mums, det här kommer bli en bra dag/kväll, åtminstone god!




Ny favorit i chipsväg, nämligen cream cheese chips. Hör bara hur gott det låter... Helt oemotståndliga!

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Mina favvischips med =) hihi!

2009-01-18 @ 20:01:02
Postat av: Emelie

Upptäckte dom för inte alls länge sen hemma hos Lera. Det var ett helvete att försöka hitta dem sen, inga matbutiker hela Partille hade dem! Hittade dem först på hemköp i stan, o snacka om att jag blev överlycklig! :) Hehe. Jaja nu i Uppsala verkar dom finnas överallt, så jag kommer definitivt bli tjock. :P

2009-01-18 @ 21:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0