Frisyrer


Nicole Richie i en fin frisyr...

Försöker hitta lite inspiration till en ny frisyr nu men hittar inte så jättemycket.. Någon som har en bra frisyr på lager? 
Jag har tröttnat på mitt slitna hår och att alltid ha håret i en hästsvans! Jag vill ha lite förändring, både när det kommer till frisyrer man gör för dagen och för riktiga där man klipper sig. Vet inte riktigt vad man kan göra, vågar inte riktigt klippa av det så att det blir kort, trots att jag är ganska så sugen på det. Men jag är så rädd att jag ska bli missnöjd, och det tar ju så himla lång tid för håret att växa ut igen... Ja en sådan tråkmåns är jag, men som jag sparat, kan ju inte bara klippa av det nu när det väl börjar bli långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0