Ge mig mindre att välja mellan!

Hela tiden dyker det upp olika grupper man ska välja mellan, jag blir galen! Varför kan det inte vara färdigt redan från början? Det hade i alla fall underlättat för mig, och säkert för många fler som är nya. Jag hade inte haft så mycket problem som jag har nu, usch! Asså jag fattar inte hur folk vet vilken grupp man ska gå med i när det gäller föreläsningar, vilken nation man ska gå med i, eller vilken nollningsgrupp man ska välja.. Men jag ser ingen annan som velar. Jag fattar verkligen inte vad jag ska gå på. Gah, jag och min beslutsångest får panik.

Jag känner ju inte till något i Uppsala, så därför säger det mig ingenting om jag får gratis inträde till en viss klubb, jag vet inte ens om det är en klubb folk brukar gå till eller ens vad saker och ting ligger. Har typ cyklat galet fel 15 ggr redan, och då har jag vart ute och cyklat 2 ggr, jag och mitt lokalsinne asså. Jag trodde att de var bra, men icke, mer fel kunde jag inte ha.

Aja bara så ni vet är jag med i Japans Jibbinglandslag, vad det nu innebär... Vi ska ner på stan sen och köpa japan-outfits så mycket vet jag, sen får vi se vad som händer. Folk verkar helt galna i alla fall, det är något som är säkert!

Kommentarer
Postat av: Markus

Nice, jibber :D

På med fet mössa, bandanan runt halsen sen ready to go :D

2009-01-19 @ 19:17:42
URL: http://markusf.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe precis, men jag hoppas få slippa. Vill gå med i någon annan nollningsgrupp... Någon med lite mer medlemmar. :)

2009-01-19 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0