Godmorgon helg

Åh, vad sjukt fort tiden går, det är redan lördag, och jag har med nöd och näppe hunnit med.

För en vecka sen satt jag förväntansfull i en bil upp till Uppsala med alla mina grejer, nu har jag bott här en vecka
och gått från att inte känna en enda människa eller ens stan till att ha någorlunda koll och att ha några att prata med. Någon annan som tycker att tiden går lite väl fort, någonstans därimellan måste det väl ha försvunnit lite tid?

Trots all förvirring så har jag tagit mig förbi den här veckan på något konstigt sätt. Det har varit mycket nytt att ta in och anpassa sig till, men jag kan trots alla de olika känslorna som infunnit sig sammanfatta den här veckan som en händelserik och rolig vecka, något som jag kan gärna se mer utav. Kanske en av de bättre veckorna i mitt liv när allt kommer förbi?

Det känns som allt kommer ordna sig, jag har ju trots allt bara varit här i en vecka.. Jag kan nog lära mig en hel del om mig själv av att vara här om inte annat. Det här är bra för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0