Godmorgon söndag

Blev just väckt av två galningar till katter som lekte tafatt på sängen, sprang som två yrväder över hela lägenheten, och vällte ner halva köket. Vilket fall som helst, ligger jag här i sängen och slappar med älskling nu. Ska väl snart gå upp och göra iordning lite frukost, färskpressad juice och varma mackor får det bli idag, kanske något nyttigare än gårdagens.

Känns konstigt att helgen inte riktigt är slut, det känns som om det inte vart annat än helg på senaste, igår kändes det definitivt som en söndag, inte lördag. Men man ska väl inte klaga, jag tackar inte nej till fler helgdagar.



En bild på min lilla älskling Rocky, där han ligger på sin sönderrivna favoritstol och gottar sig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin katt du har Emelie =)

2009-01-07 @ 17:47:32
Postat av: Anonym

Tack Malin! Han är det finaste som finns <3

2009-01-07 @ 21:44:21
Postat av: Rocky

Mhm... om det inte vore för att Emelie tvunget skulle ta bilden på morgonen. Jag har sagt till henne tusen gånger att ta bort bilden! Jag har morgonfriss och dessutom ser jag helt groggy ut!

2009-01-07 @ 23:14:51
URL: http://allasnubbarvilljuvarakatt.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, bra där Robin. Du känner min katt väl.. ;)

2009-01-07 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0