Helg

Godmorgon helg!

Jag hoppas alla hade en riktigt bra vecka, det hade jag i alla fall! Men det är skönt med helg, den behövs.. :)

Nu ska det njutas hela helgen lång, Robin är här och han har lovat mig massa god mat hela helgen! Riktig tillagad mat, så att jag kan få några matlådor att placera i frysen att ha under kommande veckor.. Tycker det är skibra, så kanske det kan bli ett slut på allt onyttigt ätande, det vore på tiden.. Eller vad säger ni?

Ska ut på stan en stund nu och frestas av allt fint som finns.. Jobbigt rent ut sagt, jag har inte råd med någonting typ!!

Men jag återkommer med eventuella inköp senare.. Något måste jag väl ändå ha råd med egentligen?.. Bara ngt litet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0