I don't go for breakfast

Goodmorning.

Det värsta med morgonen är att man behöver äta, jag hatar verkligen den traditionella frukosten! Jag är alltid hungrig när jag vaknar, men jag fasar frukosten, det blir att jag oftast skippar den bara för att det är äckligt. Är det ingen som känner som mig?

Jag vill äta mat, riktig mat. Det är så mycket godare än någon torr brödskiva med lite pålägg eller några flingor i någon gegga. Låt det vara mjölk, fil eller yoghurt, det spelar ingen roll, inget av det är gott! Det kanske kan vara gott någon annan tid på dygnet, men inte på morgonen.

Jag vill ha exotisk fruktsallad, pannkakor eller köttfärssås och spagetti Det är god frukost... Men kanske ingen vidare start på dagen, med undantag från frukten, men det är dyrt med frukt och det är tidskrävande att ställa sig och slica upp en ananas. Och frukt är något som aldrig finns hemma i den här familjen, så det innebär att jag måste skaffa fram det själv. Jobbigt, det kanske blir lättare sen när man själv måste handla allt som ska finnas hemma.




Kommentarer
Postat av: Robin

Du glömde att nämna jordgubbspajen!

2009-01-08 @ 20:28:31
Postat av: Emelie

Haha a det gjorde jag, men alla som redan läst min blogg vet att jag gillar att äta jordgubbspaj till frukost! Men en sak jag glömde, var allt godis och alla chips som vi brukar äta om det finns över sen kvällen innan, det har fått bli frukost många gånger!



Vi är inte bra för varandra Robin...

2009-01-08 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0