Inget går som det ska

Klockan är redan 5 och jag har inte ens öppnat min bok, jag som skulle vara så duktig och plugga den här helgen.. Argh på mig själv. Det hade nästan varit bättre om jag hade åkt till Göteborg, även om jag inte hade pluggat så mycket väl hemma så kunde jag iaf pluggat några timmar på tåget..

Stod och tänkte på hur mycket skit jag egentligen ätit den här veckan när jag duscha förut.. Jag har insett att jag måste börja äta ordentligt, man mår inte bra av att äta som jag gjort nu! Godis och chips räknas inte som mat! Måste inhandla matlådor så att jag inte behöver laga mat varje dag, det har man varken lust eller tid med. Det är själva förklarningen till mina piroger och all annan skit jag ätit.. Skärpning Emelie, skärpning.

Kommentarer
Postat av: Markus

Oruttinerad hör jag de.

Man ska göra extra mycket när man lagar mat så man får ut 3 / 4 matlådor som man sätter i frysen. Sen gör man så varje gång och sen har man tillslut några olika rätter att välja på under veckan. Grymt ;)

Kanske tjatigt men samtidigt bättre än köpmat!

2009-01-25 @ 22:31:29
URL: http://markusf.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Heh, tack så mkt! Det kommer nog, använder du photoshop? Själv förstår jag ingenting i det! :P Men din nya header var ju fin, älskar skor! :)

2009-01-25 @ 23:11:10
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: T

Eller så lagar man ingen mat. Det bara står en massa matlådor i frysen iallafall :)

2009-01-26 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0