Kickoff ikväll

Hemgången från skolan och pluggandet nu.. Precis fått i mig några pannkakor, och lite chips som efterrätt. Så himla nyttigt lever jag nu, man är så hungrig när man kommer hem att man tager vad man behöver och vad man har. Och chipspåsen har legat alldeles för länge, ända sedan i lördags så det var dags att äta lite ur den iaf!..

Ska snart göra iordning mig för fest. Ska bara andas lite först.. Egentligen var det meningen att alla skulle samlas vid 6 tiden för att äta lite innan vi skulle ibäg till Norrlandsnation, men jag kände verkligen inte för att stressa idag.. Det går säkert bra ändå..

Kommentarer
Postat av: Robin

Whaaaaat! Äter du upp mina chips?

2009-01-22 @ 21:36:51
Postat av: Emelie

Förlåt Robin, men dom hade hunnit bli gamla innan du hade kommit upp hit! Jag ska se till att det finns hemma chips när du kommer!

2009-01-22 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0