Läslus

Jag har alltid gillat att läsa, men nu har det inte blivit av på ett tag, men igår kväll innan jag skulle sova haffade jag tag i en bok. Och gissa vad, det slutade med att efter några timmar inatt och imorse så var den utläst, och jag kan knappt bärga mig tills jag får lägga händer i ännu en bok. Jag älskar att läsa, det finns inget bättre än att inte kunna lägga ifrån sig en bok!

Boken jag läste igår var en bok av Katarina von Bredow och hette "Knappt lovlig".
Trots att hon bara skriver ungdomsböcker, och jag ibland kan känna mig lite för gammal för det, så är jag helt fast i hennes böcker. Steget mellan 15 och 20 är trots allt inte så stort, även om man hunnit mogna en del under åren, så har inga alltför stora förändringar hunnits göra.

Jag kan verkligen rekommendera hennes böcker, här är några av titlarna:
"Räcker det om jag älskar dig?"
"Hur kär får man bli?"
"Expert på att rodna"
"Knappt lovlig"
"Som jag vill vara"

   

Kommentarer
Postat av: Robin

Jaså det är därför du aldrig orkar prata med mig längre :(

2009-01-12 @ 14:10:36
Postat av: Johanna S

Dumma Robin...

Ja men hon är helt underbar den författaren! Jag lånade ju "hur kär får man bli?" av dig, därefter älskar jag hennes böcker, jag blir med fast när jag läser dem! Hihi! Jag vet flera stycken (dock som är 16 och 14 år)som älskar henne!

2009-01-12 @ 16:22:34
Postat av: Johanna S

Nej, förresten. Det var "räcker det om jag älskar dig" =)

2009-01-12 @ 16:23:33
Postat av: Emelie

Haha, Robin jag pratar alltid med dig! Om det är någon som inte orkar prata så är det du! Du är hela tiden upptagen i lumpen jue.. :P

2009-01-12 @ 16:53:10
Postat av: Emelie

Det är helt omöjligt att inte fastna när man läser hennes böcker! Hehe det är just det, min syster tycker om henne jättemycket hon med, men hon är 16. Jaja, jag kommer fortsätta gå till nästan-vuxen hyllan när jag går in på pocket shop ett bra tag till. ;)

2009-01-12 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0